Opgelost door Stella Fietsen: Geen service, onbeleefd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 594921
Gebruiker
Biebpje
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Fietsen veel later geleverd, vestiging leek die de telefoon neerlegde. Plots geen servicepunt in Groningen meer, remschijven roesten binnen 3 maand, 7x gemeld, 7 maanden gewacht op reactie, weer zelf mail gezonden, ik ga geen 45 min in de wachtrij. Ik dan bellen ze op een dag dat je niet bereikbaar bent, snel 2x en dan mailen ze je direct, dat ze de klacht als afgedaan wordt beschouwd omdat jij niet reageert. Gaat hier wel om garantie hé. Weer bellen, nu monteur na 7 maanden geweest en 1 remschijf vervangen, 2e moet nog uit china komen, en ik moet 20,- betalen voor het arbeidsloon? En alle tijd en frustratie die wij hebben verkwanseld dan?

Gewenste oplossing

Alsnog 2e remschijf repareren en daar zelf actie in nemen. En als ik niet op 1 belletje reageer even mailen...
Geboden oplossing
Stella biedt aan de tweede remschijf ook te vervangen en de kosten te laten vervallen. Keurig!! Dat is wat garantie inhoud. Jammer dat het 8 maanden moest duren. Maar de fiets is geweldig.....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Biebpje
    Datum
    Jan, de monteur heeft als het goed is intern al aangeslingerd dat de voorste remschijf nog moest worden besteld….

    Wat is jouw mening rondom de kosten van het garantie euvel?

    Grt, Ilse

  3. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Biebpje
    Datum
    Jan,

    Er is wel een factuur gemaild maar de bijlage wil niet openen. Wellicht verwijderd oid? Hoe dan ook....... fijn dat de remschijven kosteloos vervangen worden op 30 mei aanstaande. En goed om te vernemen dat er ook servicegerichte medewerkers bij Stella werken....... groet, Ilse

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen