Klacht Stella Fietsen: Geen update voor mijn fiets van 5 jaar oud van Stella

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 678062
Gebruiker
Jeanne Looije
Datum
1 reactie

Details

Klacht



Verzonden via Yahoo Mail op Android

----- Doorgestuurd bericht -----
Van: "Bernard Jeanne Looye"
Aan: "marketing@stellafietsen.nl"
Cc:
Verzonden: ma, jun. 12, 2023 om 16:14
Onderwerp:
Goedenmiddag,

Twee weken geleden ben ik bij het servicepunt van Stella geweest aan de Margrietsingel in Rijswijk Z H. Zwaar teleurgesteld en gefrustreerd kwam ik daar vandaan .
Er werd mij medegedeeld dat de twee fietsen die ik nog samen met mijn man in juli in 2016 had aangeschaft, niet meer van update kunnen worden voorzien.
Het schijnt zo te zijn dat er geen programma meer is binnen Stella die de fietsen ouder dan 5 jaar van een update kunnen voorzien!
Aangezien dat de batterij het niet meer in een van de fietsen goed doet. De batterij in de andere fiets het nog goed doet, dus nieuwe batterij aanschaffen heeft geen zin, werd mij verteld. Omdat het aan de fiets ligt.
Boos en verdrietig ben ik! Ik kan mij niet voorstellen dat dit klopt en ik de enige klant ben die dit probleem heb. Hoe lossen jullie dit op voor de mensen???
Het moet toch niet de bedoeling zijn dat ik hierdoor nu al een andere fiets moet kopen?
De fiets is nog als nieuw, omdat er weinig op gefietst is, Helaas. De batterij is ook nog goed, Jammer genoeg de fiets niet.
Het waren zeker geen goedkope fietsen!
Het is het type Stella MOVARA en we hebben er in 2016 2.299, 00 Euro voor betaald, dat is veel geld waar we toen echt voor gespaard hebben.

Stella zegt de "Grootste e_bike specialist van Nederland te zijn, daarom lijkt het mij dat daar toch een oplossing voor moet zijn!

Ik ontvang graag een reactie op mijn mail met een antwoord waarmee ik verder kan.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Mw. J. LOOIJE
TEL. 06 49690491




Verzonden via Yahoo Mail op Android

Gewenste oplossing

Dat zij met een goede oplossing komen!!! T moet toch niet zo zijn omdat er geen update mogelijk is ik nu een nieuwe fiets moet kopen.
Geboden oplossing
Fijn door jullie tussenkomst, nu iets gehoord hebt van Stella. Met belofte om het op te lossen. Wacht nog op afspraak Nogniet opgelost, donderdag een afspraak, ze hebben grote twijfels of het opgelost kan worden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Looije,

    Vervelend dat uw ervaring anders is gelopen dan dat u van ons bent gewend.

    Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw e-bike weer rijklaar te maken.
    Inmiddels heeft onze servicedesk contact met u opgenomen en een oplossing besproken.

    Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen neem dat gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Bas - Team Stella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen