Klacht Stella Fietsen: Geen update voor mijn fiets van 5 jaar oud van Stella
Details
Klacht
Verzonden via Yahoo Mail op Android
----- Doorgestuurd bericht -----
Van: "Bernard Jeanne Looye"
Aan: "marketing@stellafietsen.nl"
Cc:
Verzonden: ma, jun. 12, 2023 om 16:14
Onderwerp:
Goedenmiddag,
Twee weken geleden ben ik bij het servicepunt van Stella geweest aan de Margrietsingel in Rijswijk Z H. Zwaar teleurgesteld en gefrustreerd kwam ik daar vandaan .
Er werd mij medegedeeld dat de twee fietsen die ik nog samen met mijn man in juli in 2016 had aangeschaft, niet meer van update kunnen worden voorzien.
Het schijnt zo te zijn dat er geen programma meer is binnen Stella die de fietsen ouder dan 5 jaar van een update kunnen voorzien!
Aangezien dat de batterij het niet meer in een van de fietsen goed doet. De batterij in de andere fiets het nog goed doet, dus nieuwe batterij aanschaffen heeft geen zin, werd mij verteld. Omdat het aan de fiets ligt.
Boos en verdrietig ben ik! Ik kan mij niet voorstellen dat dit klopt en ik de enige klant ben die dit probleem heb. Hoe lossen jullie dit op voor de mensen???
Het moet toch niet de bedoeling zijn dat ik hierdoor nu al een andere fiets moet kopen?
De fiets is nog als nieuw, omdat er weinig op gefietst is, Helaas. De batterij is ook nog goed, Jammer genoeg de fiets niet.
Het waren zeker geen goedkope fietsen!
Het is het type Stella MOVARA en we hebben er in 2016 2.299, 00 Euro voor betaald, dat is veel geld waar we toen echt voor gespaard hebben.
Stella zegt de "Grootste e_bike specialist van Nederland te zijn, daarom lijkt het mij dat daar toch een oplossing voor moet zijn!
Ik ontvang graag een reactie op mijn mail met een antwoord waarmee ik verder kan.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Mw. J. LOOIJE
TEL. 06 49690491
Verzonden via Yahoo Mail op Android
Gewenste oplossing
Dat zij met een goede oplossing komen!!! T moet toch niet zo zijn omdat er geen update mogelijk is ik nu een nieuwe fiets moet kopen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.