Opgelost door Stella Fietsen: Geen vertrouwen meer in Stella door variabele prijs zelfde fiets

Reijinga

Ben naar testcentrum gegaan en bleek dat ik een oude folder ontvangen heb waardoor fietstype en prijs 2019 niet klopten tov mijn folder.Wilde proefrijden op de Vicenza Superior Nero zoals in folder vermeld maar was vervangen door 2019 model FDST maar die stond niet in testcentrum. Verkoper zei dat 2019 versie verbeterd was en drong aan deze te kopen want ik kreeg een hoge korting. Echter ga ik niet iets kopen wat ik niet uitgeprobeerd heb. Wat vreemd op mij overkwam dat mij deze fiets in testcentrum aangeboden werd voor bruto €2498 en bij inruil eigen fiets op €1600 kwam.
Afspraak gemaakt 08-02-2019 met mw-er die met testfietsen thuis komt om toch de nwe 2019 Vicenza uit te proberen. De mw-er bood mij deze fiets voor €2300 aan!! Dat is in 1 week al een prijsverschil van maar liefst €198 is de Vicenza vlgnde week dat nog goedkoper? Waarom past Stella geen vaste bruto prijzen toe bij de (iedere) klant? Het is toch geen handje klap artikel.

In algemeen: raadzaam om niet met verouderde folder te werken brengt potentiële klant in verwarring omdat info en prijzen onjuist vermeld zijn

Stella Fietsen
    Beste mevrouw Reijinga,

Om te beginnen bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor het feit dat niet naar verwachting bent geholpen. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de klacht besproken. Vanzelfsprekend zullen wij uw klacht ook intern bespreekbaar maken en hier zeker actie op ondernemen.

Ondanks alles hopen wij hierbij toch uw klacht naar tevredenheid te hebben opgepakt.

Team Stella

Reijinga
Stella heeft mij gecontact en gaat er intern voor zorgen dat er 1 vaste verkoopprijs gehanteerd wordt. Ook wordt er minder druk door de verkoper uitgevoerd. Verder is mij geen echte handreiking gedaan.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?