Klacht Stella Fietsen: Heel slechte en professionele service

sad Niet opgelost
Hiempie!

Vanaf november 2019 heb ik contact over mijn fiets die niet in orde is. Fiets is dan een halfjaar oud. Het is nu juli 2020. Mijn fiets staat voor de zoveelste keer in Nunspeet, accu is al diverse keren getest. Is in orde wordt er iedere keer gezegt. U begrijpt het al dus niet. Krijg ik een leenfiets die uitvalt en ook niet op te laden is. Ligt aan de oplader. Ontvang ik een andere oplader die niet past. Nou enz. enz. enz. Ik ben er inmiddels ontzettend klaar mee. Rij 2.5 jaar Stella. Eerste fiets is omgeruild omdat die ook van alles mankeerde. Deze fiets is ook niet okay en ik ben nu zover dat ik mijn fiets niet meer terug wil hebben en mijn geld wil terugzien. Kassa, radar en consumentenbond wordt op de hoogte gesteld van dit gedoe. Stella heeft voor mij veel stress veroorzaakt. De fiets is mijn enige vervoermiddel. De leenfiets staat al een week stil, nog steeds geen juiste oplader. Nooit aan beginnen een Stella fiets.

Geld terug.

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hiempie!
    Klacht is niet opgelost. Customerservice is te ver gegaan suggereren dat ik lieg. Er gaat een brief naar de directie van Stella

Hiempie!
niet! Geen oplossing. Procedure stopgezet. Na een halfjaar touwtrekkerij ben ik moe en kan dit gevecht niet meer aan. ik zou iedereen die een Stella fiets wil kopen afraden dit te doen.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?