Opgelost door Stella Fietsen: Ik had een deugdelijk product verwacht, echter alleen maar gedoe en als klant sta ik in de kou

F.J. de Galan

Mijn elektrische fiets, gekocht in juni 2017, begon na een kleine 2 jaar continu problemen te geven. accu meerdere malen defect, display meerdere malen defect, ondersteuning meerdere malen weg. wachten op service aan huis duurt vaak meerdere weken, de hulp bij de servicepunten is beneden alle peil, 1 maal heeft men mij daar zelfs doorgestuurd naar Nunspeet.

Het zou fijn zijn als Stella na jaren ellende een vorm van compensatie kan bieden. Een product kan echt eens kapot gaan, maar dit is abnormaal veel. Een luisterend oor bij de medewerkers is ver te zoeken.
In ieder geval een vriendelijk persoon gesproken, waar begrip voor de situatie was. Hoe de oplossing in de praktijk gaat uitpakken, moet nog blijken. Eerste stapje is gezet. Hopelijk kan de smiley binnenkort naar volledig lachend 23-2 de fiets zal donderdag worden opgehaald en een tijdelijk exemplaar komt deze kant op. Stella zal aansluitend gaan kijken wat er nou allemaal mis is. Een definitieve oplossing voor de brakke fiets is nog niet gevonden

Geachte heer/mevrouw de Galan,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ongemakken ervaart aan uw Stella fiets. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Zij streven ernaar om hierover binnen 1-3 werkdagen contact met u op te nemen om dit verder te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken.

Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, mag u ons altijd bellen op telefoonnummer 0341-252266.

Geachte heer/mevrouw de Galan,

Naar aanleiding van uw klacht, is er geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om dit te bespreken en tot een gepaste oplossing te komen.

Helaas kregen zij geen gehoor. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons terug te bellen of te mailen zodat we dit met u kunnen bespreken?

U kunt ons bereiken op 0341-252266 of door een mail te sturen naar info@stellafietsen.nl o.v.v. klachtenkompas.

F.J. de Galan
    U heeft inderdaad 1 keer geprobeerd te bellen. Wanneer ik u terug bel, krijg ik te horen dat jullie weet ik hoeveel tevreden klanten hebben en daarom een uitgebreid keuzemenu mij ten deel valt. Het zou u sieren wat meer moeite te doen. Ik bel jullie niet meer, verwacht dat jullie contact met mij opnemen of mij een nummer geven waarin ik niet 753 opties krijg. Dank u
    Geachte heer/mevrouw de Galan,

Bedankt voor uw reactie. Begrijpelijk dat u contact wenst en uiteraard proberen wij u op een ander moment nogmaals te bereiken, echter kunt u het bespoedigen door zelf contact op te nemen.

Dit is uiteraard geheel aan u. Ik heb de betreffende afdeling nogmaals een reminder gestuurd om contact op te nemen.

Geachte heer/mevrouw de Galan,

Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest betreffende uw klacht. Tijdens dit gesprek is uw klacht besproken en is er een afspraak gemaakt samen met u.

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is.
    Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten.

U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266.
    We zijn er om u te helpen!

Melissa – Webcare

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?