Klacht Stella Fietsen: Kapotte accu en ik moet 4 weken wachten voordat ik een reserve accu krijg.

Max

Ik heb op 20 mei een nieuwe accu gekocht en die is in juli kapot gegaan . Op 3 augustus kwam er een monteur van Stella en constateerde ook dat de accu kapot was en nam hem mee voor controle . Hij had een reserve accu bij , maar dat was een verkeerde en paste niet op mijn fiets, vervolgens hoor ik niets meer( ik was in de verwachting dat ze een andere reserve accu zouden brengen ) Op 22 augustus heb ik Stella gebeld en vandaag 23 augustus weer. Wat krijg ik te horen: op 2 september komen ze een reserve accu brengen. IK kan dus 6 weken niet fietsen ( na mijn eerste telefoon zijn er ook 2 weken verstreken voordat ze kwamen ) heb een nieuwe accu van 375 euro gekocht en ze brengen een verkeerde reserve accu mee.
Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Stella . Hopelijk kunt u iets voor mij doen.

Met dank,

Mariette Peek: mariettepeek@outlook.com
Tel 06-39148520

Dat ik zo snel mogelijk een reserve of nieuwe accu krijg zodat ik met dit mooi weer kan gaan fietsen.

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Peek,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en samen de oplossing besproken. Wij zullen ons volledig inzetten om u naar volle tevredenheid te helpen.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen