Klacht Stella Fietsen: Kapotte accu en ik moet 4 weken wachten voordat ik een reserve accu krijg.

Klachtnummer
# 182232
Gebruiker
Max
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20 mei een nieuwe accu gekocht en die is in juli kapot gegaan . Op 3 augustus kwam er een monteur van Stella en constateerde ook dat de accu kapot was en nam hem mee voor controle . Hij had een reserve accu bij , maar dat was een verkeerde en paste niet op mijn fiets, vervolgens hoor ik niets meer( ik was in de verwachting dat ze een andere reserve accu zouden brengen ) Op 22 augustus heb ik Stella gebeld en vandaag 23 augustus weer. Wat krijg ik te horen: op 2 september komen ze een reserve accu brengen. IK kan dus 6 weken niet fietsen ( na mijn eerste telefoon zijn er ook 2 weken verstreken voordat ze kwamen ) heb een nieuwe accu van 375 euro gekocht en ze brengen een verkeerde reserve accu mee.
Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Stella . Hopelijk kunt u iets voor mij doen.

Met dank,

Mariette Peek: mariettepeek@outlook.com
Tel 06-39148520


De oplossing

Dat ik zo snel mogelijk een reserve of nieuwe accu krijg zodat ik met dit mooi weer kan gaan fietsen.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw Peek,

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en samen de oplossing besproken. Wij zullen ons volledig inzetten om u naar volle tevredenheid te helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen