Klacht Stella Fietsen: Komt afspraken afleverdatum elektrische fietsen niet na 29 mei, 16 juni naar 16 juli 2021

Klachtnummer
# 541400
Gebruiker
J.L. Kooistra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Adverteert dat haar fietsen uit voorraad geleverd worden.

De oplossing

Duidelijkheid over bevestiging definitieve afleverdatum. Daarnaast compensatie voor het telkens maar uitstellen van de levering.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kooistra,

    Wat vervelend om te moeten lezen dat de door u bestelde fietsen niet leverbaar zijn! Ik kan me voorstellen dat u deze zo snel mogelijk wilt ontvangen.

    Ik heb een melding voor u aangemaakt bij de betreffende afdeling, welke hierover zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Webcare
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kooistra,

    Mijn collega heeft vanmiddag telefonisch contact met u gehad en ik heb begrepen dat dit een prettig gesprek was. Er is nog een aanpassing op de order gedaan, welke inmiddels per mail bevestigd is. We hopen dat hiermee het vertrouwen in Stella weer enigszins is hersteld. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij het uiteraard graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Webcare

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen