Opgelost door Stella Fietsen: Koop ongedaan maken.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166760
Gebruiker
JohnWalraven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fiets besteld op 8-4-2016. Levertijd 2-3 weken. Op 3-5-2016 gebeld met Stella wat de status was. Antwoord Stella:"fiets niet leverbaar voor week 25 (eind juni 2016)
Gemaild naar Stella dat we de koop ongedaan willen maken.
Geen reactie van Stella ontvangen.

De oplossing

Mail waarin Stella de koop ongedaan maakt en aanbetaling terug zal storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Walraven,

    Onze klantenservice heeft telefonisch contact met u opgenomen.
    Deze zal zorg dragen voor de correcte afwikkeling van uw annulering.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  2. Auteur
    JohnWalraven
    Datum
    Ondanks mijn verzoek tot ongedaan maken probeert Stella om toch de overeenkomst te laten doorgaan middels leenfiets en/of korting.
    De levering van de nieuwe fiets kon niet worden gegarandeerd.
    Ik ben niet ingegaan op hun voorstel en op het laatst is Stella akkoord gegaan met ontbinden van het koopkontrakt en terugstorting van de aanbetaling, welke een dag later reeds op de bank bijgeschreven was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JohnWalraven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen