Klacht Stella Fietsen: korting aktie blijkt niet van toepassing.! Misleiding in mijn beleving.

jozet

Advertentie op internet met korting van 30% op alle fietsen .Aktie tot 29aug.2015.
Vandaag (27augustus) telefonisch kontakt gezocht en prijsopvraag gevraagd. De prijzen waren dezelfde als in de folder die ik enige tijd daarvoor ontvangen heb. Op mijn vraag over korting werd geantwoord dat de korting er al af was.... In mijn ogen dus misleidende reclame en mijn voornemen om snel zaken te doen verdween hierbij . Anders was ik gelijk tot aktie overgegaan. Helaas stella,gemiste kans!

Aangezien ik voor de sluitingsdatum gereageerd heb wil ik dat ik alsnog een fiets naar keuze met de aangeboden korting kan kopen.

Stella Fietsen
    Geachte j. Busch,

Allereerst bieden wij onze excuses aan.
    Onze afdeling klantenservice heeft telefonisch contact met u gehad.

Anton de Boer
    Team Stella

jozet
    Telefonisch contact loste het probleem van de klacht niet op. Ikzelf heb trouwens telefonisch contact gehad. Stella heeft mij zelf niet benaderd na het indienen van de klacht.

jozet

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?