Klacht Stella Fietsen: Lange wachttijd voor reparatie.

Henk

Vorig jaar aug 2 fietsen gekocht. Toen we de fietsen kochten werd ons verteld dat bij een kapotte fiets gezorgd werd dat je binnen 1-3 werkdagen weer mobiel was. Nu stukken aan 1 fiets. Versnellingen doen het niet meer. Gebeld en gemeld. Moeten we 2 wkn wachten voordat de fiets gemaakt kan worden. We wonen in het ZO van het land en eerder was er geen route. Vakantie......lekker dan. 2 weken geen fiets. Vind dat ze dit bij aankoop eerlijk hadden moeten vermelden dan hadden we een keuze gehad. Heb altijd Stella aanbevolen bij vrienden etc. Maar na deze ervaring doe ik dat niet meer. Echt een nadeel.

Wat kan ik verwachten ?? Niks toch. Heb gebeld maar kwam geen steek verder. Excuus mevrouw, de verkoper had dit nooit mogen zeggen. Daar was de kous mee af. Het zou fijn zijn als je dan een vervangende fiets krijgt zodat je weer mobiel bent. Ik zal er wel geen bal mee opschieten maar ben mijn ei kwijt. Hoop te bereiken dat niemand meer met dit soort valse voorwaarden voorgelogen wordt.

Stella Fietsen
    Geachte familie Fransen,

Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen om de klacht te bespreken.
    Nogmaals bieden wij onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.
    Wij zullen uw klacht intern gaan bespreken om er zo zorg voor te dragen u in de toekomst naar alle behoren te kunnen voorzien van service.

Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?