Klacht Stella Fietsen: Levering fiets vertraagd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616786
Gebruiker
Steven#684
Datum
1 reactie

Details

Klacht

25-6-'22 2 fietsen besteld (Dolce Black, Small en Large)
De Large zou pas 5-8 opgehaald kunnen worden, wat al snel verzet werd naar 25-8.
Helaas, Stella meldde, dat ook dat niet gehaald kon worden, en dus werd het 21-9 en nu zelfs 24-10...
Hierdoor heb ik deze zomer al vele fijne fiets-uren moeten missen, die broodnodig zijn voor de opbouw van mijn conditie.

Volgens de voorwaarden mogen ze nog 1 keer verzetten (120 dagen), en dan aan komen zetten met een 'vervangend product' of zelfs kosteloos annuleren... zonder dat iets gezegd wordt over of het een acceptabel alternatief is. En dat vind ik dan dus onacceptabel en zal er bij voorbaat niet mee akkoord gaan.

Verder kent hun telefoonlijn per default een wachttijd van minstens 20 minuten... en krijg ik geen reactie op contact-aanvragen via de website.

Gewenste oplossing

Ik wil op zeer korte termijn deze fiets geleverd krijgen, of zelf een 'vervangend product' uit kunnen kiezen.
Geboden oplossing
NUL reactie gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Steven#684
    Datum
    Zou fijn zijn, als er een reactie komt...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen