Klacht Stella Fietsen: levering Stella Nantes

G

Op 6 april j.l. heb ik de Stella Nantes met verlaagde instap gekocht bij het servicecentrum in Purmerend. I.v.m. met de paasdrukte zou de levering 1,5 tot 2 weken gepland zijn. Hierna hoorde ik niets, op 25 april gebeld. Er werd gezegd dat de fiets nog niet leverbaar was en er zou verder contact worden opgenomen. Dit contact werd uiteindelijk 2 mei De fiets was pas leverbaar eind juni! Hierna gingen de contacten moeizaam en ik werd voor het blok gezet om het model uit 2015 de Sardena te nemen. Ik ben hier niet op ingegaan en op 6 juni werd mij verteld dat de Nantes pas half juli geleverd kon worden! Ik was duidelijk teleurgesteld en ik was het wachten zat. Uiteindelijk is mij ruim 2,5 maand fietsplezier ontnomen want op een gewone fiets kan ik niet fietsen door beenklachten. Ik heb mijn aanbetaling van €100, teruggevraagd. Dit heb ik inmiddels ontvangen, derhalve zonder enige kennisgeving of excuses. Teleurgesteld in STELLA met hun vele reclames!

Aankoop is derhalve al geannuleerd!

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Welboren - Schut,

Allereerst bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    Wij hebben nooit en te nimmer de intentie gehad om u "voor het bok' te zetten zoals u beschrijft.
    Uit goede wil boden wij u het model Sardena aan, deze is ook uitgevoerd met een lage instap.
    Ook wij betreuren dan ook deze situatie ten zeerste en bieden nogmaals onze excuses aan.

Anton de Boer
    Team Stella

G
    Wat heb ik aan excuses? Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom de fiets Nantes 2016 niet geleverd kon worden! Ik ben derhalve steeds aan het lijntje gehouden. Deze fiets wordt in alle advertenties en op de website getoond. Dus verkopen en niet leveren! Ik ben derhalve niet voor het bok gezet maar wel voor het blok gezet want er werd een alternatief van een overjarige fiets uit 2015 aangeboden, welke niet zichtbaar was op de website! Nu inmiddels wel!

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?