Klacht Stella Fietsen: Levering

# 181999
Ingrid

Op 4 juli gebeld met stella over info fietsen had ik het maar nooit gedaan,de volgende dag stond een irritante verkoper aan de deur weinig interesse voor mij maar meer zijn voor fietsen die hij netjes in zijn bus wilde zetten omdat zijn baas de volgende dag mee reed en de bus netjes moest zijn.De NANTE fietste goed en bestelde hem met als levering voor 30 juli omdat ik dan op vakantie ging en hem mee kon nemen zou lukken, niet dus, het zou 5 aug worden maar was toen op vakantie zou het 22 aug worden na mijn vakantie zelf
gebeld, dat de fiets helaas nog steeds niet leverbaar is en zou 29 aug worden en vroeg of ik kon annuleren de medewerker was niet te spreken en word nog steeds hierover terug gebeld op mijn offerte staat ook na 30 juli annuleren bij geen levering ik hoop dat dit snel kan worden opgelost want service geef ik stella fietsen een 1 en kunnen geen afsraken na gekomen worden acties gelden voor mij niet omdat ik aan het fietsenplan meedoe zeg. het dan niet van te vore

Zo gauw mogelijk levering anders annuleren koop dan wel ergens anders mijn fiets die wel sevice geven

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Vierkant,

Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad.
    Wij zullen de order voor u annuleren en zorg dragen voor de juiste afwikkeling hiervan.

Team Stella