Opgelost door Stella Fietsen: Levertijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181351
Gebruiker
M van Meurs
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Je koopt op 6 augustus heel vrolijk en goed geholpen bij Stella in Best 2 fietsen. Levertijd maximaal 5 werkdagen. Denk je na 1 1/2 week zal eens even bellen. Wordt er doodleuk gezegd. Nee we kunnen pas vanaf 5 september op zijn vroegst leveren. Dan wil ik annuleren. Dat kan maar daar wordt u dan over gebeld. Wanneer dan? 1tot 2 werkdagen. Ik wil nu annuleren. Nee dat kan echt niet. Wat een SERVICE. Zo goed als ik in Best geholpen ben zo slecht ben ik geholpen door de klantenservice. Ik voel me ongelooflijk besodemieterd. Ik wilde eigenlijk een andere fiets kopen maar die was pas in september leverbaar. Dus kies je een andere en dan krijg je dit. Oude fiets inmiddels al verkocht dus Stella hoop dat je met een zeer gepaste oplossing komt.

Gewenste oplossing

Annuleren of sneller leveren en korting
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw van Meurs,

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met gehad om uw klacht te bespreken.
    Wij zullen zoals afgesproken op 19-8-2016 uw bestelde fietsen leveren.
    Nogmaals bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor deze situatie.

    Wij wensen u alvast vele fijne kilometers toe op uw elektrische fietsen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Stella
  2. Auteur
    M van Meurs
    Datum
    Prima afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen