Opgelost door Stella Fietsen: Medewerkers Stella Fietsen niet eerlijk.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 291330
Gebruiker
HeleenS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het begon met een brochure aan te vragen via internet.
Ik zou voor 90% een baan krijgen in de beurt van Veenendaal en had een goede fiets nodig.
Twee dagen later kreeg ik een telefoontje van Stella fietsen of ik een afspraak wilde maken voor een proefrit,ik dacht ach kan geen kwaad dus een afspraak op: 29-8-2017
Na het proefritje vroeg de verkoper ( Naam verwijderd door moderator) of we verder konden praten over de brochure bij mij thuis? prima ik dacht ik ga de fiets toch nog niet kopen.
Ik heb tijdens het gesprek 2 keer duidelijk gemaakt dat ik de fiets nu nog niet wilde kopen omdat ik eerst zeker wilde weten of ik de baan zou krijgen en niet financieel hierdoor in de problemen kwam, omdat ik een ww-uitkering krijg.
Hij antwoorden; nee geen enkel probleem we zetten de fiets voor u in bewaring een jaar lang als u nu een bedrag van 100,- euro overmaakt.
Krijg u de baan toch niet dan meld u dat en krijgt u de 100,- euro terug!
Ik heb nog 1 keer gevraagd er zit toch geen adertje onder het gras,..?
Hij nog een keer geantwoord, nee geen enkel probleem.
Ik heb betaalt en mijn handtekening gezet!!
Ik heb de baan dus niet gekregen, ik heb meerdere keren gebeld en meerdere keren een E-mail gestuurd bij de laatste vermeld dat ik nu mij 100,- euro terug wilde.
Ik werd een paar dagen later gebeld door Stella Fietsen dat ik de fiets met korting zou krijgen hij ging overleggen met zijn baas ( ik werd in de wacht gezet )
Mevrouw u kunt de fiets met gratis hangslot en met gratis fietstas nu krijgen voor: 1.500 euro ik heb mij best voor u gedaan bij mijn baas!
We zitten nu in 2018 en straks is het 29-augustus!! ik kan en wil de fiets niet!
Kunt u mij helpen??
Met vriendelijke groet.
Mw. [naam verwijderd door moderator]

De oplossing

Ze mogen de 100,- euro houden! maar dan wil ik dat de overeenkomst
geannuleerd word.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Goedendag mevrouw [naam verwijderd door moderator],

    Er is zojuist contact geweest tussen een medewerker van ons en u.
    Hierin is aangegeven dat de overeenkomst geannuleerd gaat worden en dat de aanbetaling van €100 zo spoedig mogelijk wordt teruggestort op uw rekening.
    Wij gaan ervan uit dat hiermee het probleem verholpen is.

    Met Vriendelijke Groet,

    [naam verwijderd door moderator]
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen
  2. Auteur
    HeleenS
    Datum
    Vriendelijk bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HeleenS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik mijn 100,- euro terug krijg en dat de fiets geannuleerd word.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen