Opgelost door Stella Fietsen: Met kluitje in het riet gestuurd... Reparatie van een NIEUWE fiets duurt wel erg lang

# 119535
T.Vegter

Di. 23 juni nieuwe fiets afgeleverd. Vrij. 26 juni stuurschakeling kapot.
Gemeld en er is besloten een nieuwe display en schakelaar te monteren.
Er was bij Stella twijfel of het bij ons thuis gedaan kon worden. Maar het kon, aldus Stella. Vrij. 3 juli zou er bij ons thuis een nieuwe display en schakelaar gemonteerd worden. Maar... Het kon toch niet thuis en de monteur heeft na een uurtje werken de fiets mee naar Nunspeet genomen.
Di. 7 juli is een Leenfiets afgeleverd. De monteur vertelde dat hij zaterdag (dus de 4e juli) al aan de fiets gewerkt had, maar hij was nog niet klaar (!)
Met vakantie gegaan en direct na thuiskomst 20 juli gebeld wanneer de fiets afgeleverd zou worden. Ik mocht er toch vanuitgaande dat die vervanging wel gereed zou zijn.... Ma. 20 juli krijg ik een uiterst vaag verhaal te horen en niemand te spreken....dat kan toch niet wat is er met die fiets aan de hand ?? Vertrouwen totaal weg.... Slechte communicatie !

Een totaal nieuwe fiets die aan de specificaties tijdens de koop op 20 mei jl.
De fiets die nu "gerepareerd is" vertrouw ik niet meer. Er is zoveel aan gesleuteld.......
Dat kan niet goed zijn...

Stella Fietsen
    Geachte T.Vegter,

Onze afdeling klantenservice heeft vandaag telefonisch de klacht met u besproken.
    Zoals besproken stond uw fiets met het juiste display klaar voor uitlevering. Deze zal aanstaande woensdag tussen 14:00 - 17:00 plaatsvinden.

Wij van Stella fietsen wensen u dan ook veel elektrisch fietsplezier.

Anton de Boer
    Team Stella
    T.Vegter
    Stella krijgt nog 1 kans om het vertrouwen terug te krijgen. Eerst maar eens afwachten of alles wat gezegd en beloofd is ook daadwerkelijk gebeurt, alvorens een waardeoordeel te geven !
    Stella Fietsen
    Geachte heer en mevrouw Vegter,

Goed om te horen dat wij uw vertrouwen niet beschaamd hebben. Hopelijk houdt het snel op met regenen zodat u volop kunt genieten van uw fietsen!

Anton de Boer,
    Team Stella
    Alles lijkt nu goed.
    Dus...deze klacht is nu goed afgehandeld

T.Vegter

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?