Opgelost door Stella Fietsen: Misleidende reclame Stella

Ducarmon

Stella houdt zich bezig met misleidende reclame, wij kochten 31 aug. 2 Stella Vicenza fietsen met de upgrade naar 150 km maar deze hebben we niet gekregen zogenaamd omdat we een hoge inruil hadden gekregen voor onze Sparta ION fiets met 1300 km erop maar wel 7 jaar oud. Ik heb de advertentie erbij gehaald + de voorwaarden nogmaals gelezen maar NERGENS staat dit vermeld, zelfs NIET bij de kleine lettertjes of op de site. Ook de vertegenwoordiger heeft er met geen woord meer over gerept, De telefoniste van de klantenservice en die de antwoorden via een PB op facebook gaven waren alles behalve vriendelijk. Ik twijfel nu echt wel aan de Service e.d. van Stella. Daarbij vind ik dat ze zich aan de afspraken moeten houden.

Dat Stella zich aan de afspraken houdt dus ons de Upgrade voor beide fietsen alsnog geeft.F

Stella Fietsen
    Geachte familie Vereecken,

Nogmaals bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.
    Helaas is hier sprake geweest van miscommunicatie met onze adviseur.
    Wij zullen zoals besproken onze afspraak omtrent de accu's op 29-9-2016 nakomen.

Ook via deze weg wensen wij u vele fijne kilometers toe.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager
    Ducarmon
    Wij zijn tevreden met de geboden oplossing

Ducarmon

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?