Klacht Stella Fietsen: Misleiding

Klachtnummer
# 166568
Gebruiker
Reintje6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 April fietsen gekocht bij Stella Purmerend, de fietsen moeten komen uit de hoofdvestiging Nunspeet. De levering van binnen 5 dagen blijkt een misleiding wand in Purmerend werd gezegd (door drukte loopt de levertijd iets uit) maar binnen 14 dagen zijn ze wel geleverd hoor. Niet dus. Na bellen denken zij de fietsen mogelijk te kunnen bezorgen op Maandag 9mei 2016.
Dagelijks adverteren zij met 5 dagen levertijd ( dat noem ik dus echt MISLEIDING.

De oplossing

Er is geen andere oplossing dan het bedrijf hier op aan te spreken Hopelijk ook door de consumentenbond.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer de Vos,

    Allereerst bieden wij via weg u onze welgemene excuses aan.
    Onze klantenservice heeft telefonisch contact met u opgenomen en de klacht besproken.
    Deze zal er voor zorgen dat de afwikkeling van u klacht correct zal verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen