Opgelost door Stella Fietsen: Mode knop doet het niet naar behoren.

H. Siegers

10-07-2020 elektrische fiets gekocht en vanaf 17-07-2020 werkt de mode knop niet altijd, vaker niet dan wel . Vier monteurs verder en nog niet opgelost , terugbellen doen ze niet aan , hoewel ze het wel beloven.
Staat meer in de schuur dan ik erop kan fietsen , heb echt ondersteuning nodig. Duurt aldoor anderhalf tot twee weken dat er een monteur komt. Dus heb een schuur fiets gekocht .Hoe los ik dit nu op?

De fiets terugnemen of eindelijk is goed oplossen

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Siegers,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te moeten lezen dat u ongemakken aan de fiets ervaart. Dat moet natuurlijk definitief opgelost worden zodat u weer met veel plezier van uw fiets kunt genieten.

Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!

Stefanie - Customer Care
    H. Siegers
    Vanmorgen ben ik opgebeld en donderdag gaat de fiets naar Leek,daar word het hele elektrische gedeelte vervangen. Dus weet nog niet of het hiermee eindelijk is opgelost. Alleen vind het jammer dat het zolang allemaal heeft moeten duren, heb er vanaf begin melding van gemaakt en de ene monteur na de andere....beetje jammer. Dus sluit dit nog niet af moet nu weer afwachten.
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Siegers,

Bedankt voor uw bericht en uw terugkoppeling.

Fijn om te lezen dat er inmiddels contact met u geweest is en de fiets opgehaald wordt.
    Ik vertrouw op een correcte oplossing, maar ik kan mij voorstellen dat u dit eerst wenst af te wachten.

Mocht u met de uitkomst niet tevreden zijn of nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.
    Voor nu sluiten wij dit bericht af.

Melissa - Customer Care

Krijg een nieuwe fiets

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?