Opgelost door Stella Fietsen: Na 5 reparaties hapert de fiets nog steeds

Bertus Kuster

Elektrische fiets van Stella,De motor blokkeert regelmatig, maakt veel lawaai. Er is al 5 keer een monteur hier geweest, laatste keer juni fiets meegenomen naar bedrijf accu en motor vervangen, schriftelijke reparatie bon gekregen zou nu goed zijn, niet dus.
Een en al ergernis die fiets wil deze fiets niet meer ik wil mijn geld terug.de maat is vol.

Geld terug

Stella Fietsen
    Geachte heer Kuster,Vervelend om te horen dat u problemen heeft ondervonden met onze elektrische fiets.Twee weken geleden is uw elektrische fiets door het mobiele Serviceteam opgehaald en netjes omgeruild voor een tijdelijke elektrische leenfiets.Na uitvoerig onderzoek en tests door onze monteurs is deze vorige week in de juiste staat thuis afgeleverd bij de heer Kuster.Nogmaals onze excuses voor de ontstane ongemakken en wij wensen u verder veel plezierige fietskilometers.Met vriendelijke groet,Stella Fietsen Nunspeet
    Bertus Kuster
    Beste Stella,Tot op heden heb ik door ziekte de fiets nog niet voldoende kunnen uitproberen, maar ik ga er van uit dat nu alles goed is met de fiets. B. Kuster

Bertus Kuster

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?