Opgelost door Stella Fietsen: niet na komen van afspraak voor showen van e.bike Stella fietsen

bikkel

Na twee keer een brochure te hebben aangevraagd kregen we toch nog een thuisgestuurd dit te hebben doorgebladerd hebben we gebeld met Stella fietsen voor een afspraak voor een demonstratie aan huis de afspraak is gemaakt op 12-6-2014.
We zijn de hele dag thuis geweest maar geen demonstratie van Stella fietsen gezien, zelfs geen mailtje van Stella. We hebben maar besloten om ergens anders een e. Bike te kopen want hier kun je niet op vertrouwen

Afspraak nakomen of anders even een bericht sturen voor als er iets is tussen gekomen.

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

bikkel
    Zijn vandaag gebeld door Stella fietsen (17-6-2014)
    er zou wat misgegaan zijn in de planning
    Maar wij hebben al een elektrische fiets gekocht
    jammer voor Stella fietsen
    had men contact gezocht voor een nieuwe afspraak te maken dan was er niets aan de hand geweest Wij wensen Stella fietsen verder veel succes
    J. Groen

bikkel

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?