Opgelost door Stella Fietsen: niet na komen van afspraak voor showen van e.bike Stella fietsen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63592
Gebruiker
bikkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na twee keer een brochure te hebben aangevraagd kregen we toch nog een thuisgestuurd dit te hebben doorgebladerd hebben we gebeld met Stella fietsen voor een afspraak voor een demonstratie aan huis de afspraak is gemaakt op 12-6-2014.
We zijn de hele dag thuis geweest maar geen demonstratie van Stella fietsen gezien, zelfs geen mailtje van Stella. We hebben maar besloten om ergens anders een e. Bike te kopen want hier kun je niet op vertrouwen

De oplossing

Afspraak nakomen of anders even een bericht sturen voor als er iets is tussen gekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    bikkel
    Datum
    Zijn vandaag gebeld door Stella fietsen (17-6-2014)
    er zou wat misgegaan zijn in de planning
    Maar wij hebben al een elektrische fiets gekocht
    jammer voor Stella fietsen
    had men contact gezocht voor een nieuwe afspraak te maken dan was er niets aan de hand geweest Wij wensen Stella fietsen verder veel succes
    J. Groen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bikkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen