Klacht Stella Fietsen: Niet nakomen beloftes

Ch

Bij de aankoop is mij beloofd dat, mocht er iets mankeren aan de fiets, binnen 2 á 3 dagen een monteur op de stoep zou staan. Handig, geen gesleep met een kapotte fiets en hij werd meteen voor de deur gemaakt. Dat trok mij over de streep om de fiets te kopen.
Ik had mijn twijfels al en niet voor niets. Maandag heb ik gemeld dat de spaken spontaan uit mijn achterwiel zijn gesprongen en de eerst mogelijke reparatieafspraak zal zijn op dinsdag van de week er op.... Hoezo 2 a 3 dagen. ...mDit is de tweede keer al en iedere keer is het verhaal dat het zo druk is.
Deze keer kan ik mijn fiets helemaal niet meer gebruiken. Dan MOET er toch meteen iets aan gedaan worden!
Ik ben erg teleurgesteld in alle beloftes die me gedaan zijn bij de aankoop en nu het er op aan komt laten jullie me stikken.

Dat er aan de belofte gehouden wordt dus morgen, woensdag 24 augustus, een monteur langs gestuurd wordt om de fiets te repareren. (3de dag!)

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Penninkhof,

Allereerst bied ik u onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.
    Zoals besproken zijn wij volop bezig om onze service naar een nog hoger niveau te tillen.

Via deze weg wens ik u vele zorgeloze kilometers op uw elektrische fiets..

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen