Opgelost door Stella Fietsen: niet nakomen van afspraak met rare smoes

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 413419
Gebruiker
JcJ
Datum
4 reacties

Details

De klacht

was afspraak gemaakt voor servicebeurt 2 e-bikes. Afspraak was op dinsdag 23 december 2019. Echter op die dag verscheen er geen monteur van Stella en had ik verlofdag voor niets opgenomen. Na klacht ingediend te hebben bij Stella werd mijn vrouw gebeld ipv het telefoonnummer wat ik had opgegeven. Er zou volgens Stella medewerker een miscommunicatie geweest zijn en ik zou de verkeerde datum begrepen hebben want volgens Stella zou de afspraak 24 januari 2020 zijn. Dit is echter grote onzin omdat wij die hele week namelijk niet eens thuis zijn ivm vakantie. Stella daarna nog twee mails gestuurd met daarin verzoek om hun eigen gespreksopnamen terug te luisteren en tevens een datum voor service te bekrachtigen uit diverse dagen die ik in mijn mails opgaf.
Echter reageerde Stella niet meer op mijn mails.

De oplossing

afspraak voor servicebeurt en deze ook nakomen.
Bonnummer: 170027850

4 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Janssen,

    Naar aanleiding van uw eerste e-mailbericht op 28 december hebben wij direct telefonisch contact met u opgenomen om dit te bespreken. Hierin is aangegeven dat het waarschijnlijk een miscommunicatie is geweest en dat er echt een afspraak is ingepland voor 24 januari. U heeft ons vervolgens nog een e-mail gestuurd, deze is doorgezet naar de betreffende afdeling. In verband met de feestdagen is er iets vertraging gekomen op het behandelen van alle meldingen, echter wordt u hierover nog zo spoedig mogelijk teruggebeld.

    Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u nog een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon, Customer Care
  2. Auteur
    JcJ
    Datum
    ondanks bovenstaande belofte om teruggebeld te worden is er tot op heden niet teruggebeld.
    Voor mij weer een bevestiging hoe slecht Stella zich aan haar beloften houdt
  3. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Janssen,

    Wij hebben u diezelfde dag (3 januari) nog geprobeerd te bellen, helaas was er geen gehoor. Wij zullen het op een later tijdstip uiteraard nogmaals proberen. U kunt ons eventueel ook terugbellen op 0341-252266, keuzenummer 2.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon, Customer Care
  4. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Janssen,

    Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest en is de afspraak verplaatst naar een datum die voor u beter uitkomt. Mocht u hierover nog vragen of opmerkingen hebben kunt u ons telefonisch benaderen via 0341-252266 of per mail via info@stellafietsen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon, Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JcJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
stella heeft 1 van de twee fietsen een onderhoudsbeurt gegeven. 2e fiets was nog niet aan de minimaal gereden kilometers (500) dus hoefde geen beurt volgens de monteurs.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen