Opgelost door Stella Fietsen: Niet nakomen van afspraken

woe.3 juli: 2 Stellafietsen besteld
vr. 2 aug. gebeld met Stella, antw. bel maandag terug.
ma.5 aug. gebeld met Stella, belofte:woe.7 aug. worden fietsen geleverd, u hoort vandaag nog op welk tijdstip
Er wordt niet gebeld over tijdstip
Er worden op woe. 7 aug. geen fietsen bezorgd
do. 8 aug. gebeld met ene Anja, belofte: fietsen worden di. 13 aug. bezorgd , u wordt morgen 9 aug. gebeld over tijdstip van bezorging.
vr. 9 aug. Stellafietsen belt opnieuw niet.

m.a.w. Tot nog toe is geen afspraak nagekomen, wacht nu al vijfenhalve week op de bestelde fietsen. Zouden de fietsen meenemen op vakantie, zijn zeer teleurgesteld in Stella.

Uiterlijk a.s dinsdag 13 augustus 2013 de bestelde fietsen bezorgen, volgens afspraak.
Ons in geen geval nog langer aan het lijntje houden via niet nagekomen afspraken, Stella communiceert bar oneerlijk met de potentiële kopers.

Stella Fietsen
    Beste meneer en mevrouw Den Boer,Uiteraard onze excuses voor het niet netjes opvolgen van de gemaakte afspraken. Wanneer wij iets beloven, moeten wij ons daar ook netjes aan houden. Het mag geen excuus zijn, maar helaas wel werkelijkheid. Door de ontzettend grote drukte en daarnaast een vakantieperiode, dus lagere bezetting is het niet gelopen zoals het had gemoeten.Zoals gelijk telefonisch met u overlegd hebben wij uiteraard de fietsen netjes en op tijd bij u thuis afgeleverd. Wij wensen u veel fietsplezier toe en nogmaals excuus voor het ongemak. Wanneer u vragen heeft mag u gerust even contact met ons opnemen.Met fietsende groet,Bernadette Niebeek
    Miek
    Beste Stellafietsen.Ik heb gezien dat jullie het ontzettend druk hebben en begrijp dat ook. Maar in het vervolg graag beter communiceren
    De fietsen zijn deze week afgeleverd en fietsen heerlijk! bedankt voor de oplossing. we zijn er erg blij mee

Miek

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?