Klacht Stella Fietsen: Niet nakomen waar reclame- service voor wordt gemaakt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 362721
Gebruiker
Miranda#nunietblij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag een week geleden 2 electrische fietsen gekocht merk Stella Livorno.
Nette service door de verkoper paasactie geeft aan tot 685 korting wij krijgen 400 korting en ruilen onze oude electrische fietsen in voor 400 .Dachten een mooie deal te hebben gemaakt. Woensdag na Pasen levering .
Na thuiskomst blijkt er een actie zijn van gratis upgrade actieradius naar 200 km.
Chat en telefonisch contact gehad met Stella medewerkers.
Ik zou het niet begrijpen want ik heb toch wel 800 euro korting gehad ? Nee want ik ruil ook hiervoor een electrische fiets in.
Er wordt nog wel aangeboden dat ik dan voor 100 euro extra deze accu upgrade kan krijgen ipv 200 euro. Nee, want hij wordt gratis aangeboden op de site! Ik wil niet nog meer bijbetalen.
Verder :
#Geen levering woensdag..wordt vrijdag.
Krijg vandaag een telefoontje 1 fiets vrijdag de andere dinsdag. Betekent 2x vrije middag nemen.
# Geen oplossing voor upgrade accu
# in de winkel gevraagd naar een display met smartphone functies zou niet mogelijk zijn op Livorno met voormotor..brochure geeft anders aan ?
# Geen bevestiging van fietsverzekering welke dekking premie ect

De oplossing

Gratis upgrade accu zoals actie aangeeft.
Levering fiets op afgesproken datum
Polis uitleg fietsverzekering
Mogelijkheid usb opladen telefoon op Livorno voormotor fiets

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miranda#nunietblij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas niet opgelost zoals gehoopt. Tegen bijbetaling wel een upgrade van de accu. Wel met korting maar niet zoals advertenties beloven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen