Opgelost door Stella Fietsen: Nieuwe fiets gekocht maar is een rammelfiets! Oplossing ofwel meedenken vindt niet plaats!

Teleurgestelde#52

Een nieuwe Stella fiets gekocht en wel de vierde. Tot nu toe tevreden over de afhandeling van problemen alleen met deze fiets worden de aangedragen problemen zoals ik in de mails, als bijlage heb verwoord, niet worden behandeld. Of je nu een mail, klacht of app stuurt, die niet meer actief is, je krijgt gewoon geen reactie van Stella. Men verwijst wel naar de mogelijkheid van een klacht indienen alleen wordt er niet op gereageerd. Stella geeft aan meld je klacht en wij proberen tot een oplossing te komen alleen helaas zeer teleurstellend niets niets.
Men verwijst naar een Europese site als je er niet uitkomt met Stella alleen kan je daar niets mee ofwel ik kom daar niet mee verder.
Wij zijn lid van de Consumentenorganisatie en ik hoop dat u wel iets kan betekenen.

In bijgaande mails vermeldt. Neem de fiets terug, is een maandagfiets, los alles op en geef tot het is opgelost een andere vergelijkbare fiets!

Stella Fietsen
    Geacht heer/mevrouw,

Wat vervelend te moeten lezen dat dit uw ervaring is met Stella.
    ik heb dan ook direct een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling en deze zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen met u een passende oplossing te bespreken.

Bas, Customer Care

Teleurgestelde#52
Een goed en constructief gesprek gehad met de customer care medewerker. Die begreep de klacht en vanuit zijn empatisch vermogen en klantgericht handelen heeft hij een passend voorstel gedaan waar ik mij prima in kan vinden. Ik had verwacht dat er ook direct actie zou worden ondernomen om het naar tevredenheid af te handelen maar na het gesprek heb ik nog niets vernomen. Ook op mijn belletje was door een systeemstoring bij Stella nog geen uitsluitsel te geven. Maar goed ik blijf positief en verwacht dat er spoedig contact zal zijn! Ik heb zelf nog eens gebeld met Stella en kreeg een vriendelijke en behulpzame mevrouw aan de lijn! Er moesten nog wat onderdelen geplaatst worden en ze heeft een afspraak gemaakt dat 27 juli het probleem is verholpen. Prima dat ze zo behulpzaam is en ik wacht nu 27 juli af zodat ik weer met plezier de weg op kan met een fijne fiets! Het is nog geen 27 juli dus nog even geduld? Misschien is er wel een middenmotor in gemaaktšŸ˜‰

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?