Klacht Stella Fietsen: Nog steeds geen fiets waar ik op kan fietsen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313601
Gebruiker
E.L. Bijlhout
Datum
1 reactie

Details

De klacht

23-06-2018 twee Stella fietsen gekocht. Uit voorraad, dus levertijd 5 dagen. Mijn neus! Werden 04-07-2018 bezorgd. Bij nadere inspectie zag ik dat 1 van de 2 fietsen veel te groot was. Zelfde dag Stella gebeld, zouden een monteur sturen met hoogste prioriteit.(alsof een monteur hem kleiner kan maken), maar goed, hoogste prioriteit betekend bij Stella 13 dagen wachten, 10-07-2018 kwam de monteur. Die zag dat de fiets veel te groot was maar hij had, ook al had ik dat aan de telefoon met de klantenservice wel voorgesteld, geen kleiner model bij zich. Hij heeft meteen de telefoon gepakt en bij mijn weten DHR. Mostert gebeld. En weer kreeg ik te horen dat ik mijn andere fiets me de hoogste prioriteit zou ontvangen. Maar wat hoor ik als ik de klantenservice vandaag bel voor de afspraak? De eerstvolgende mogelijkheid is 30-07-2018, en dan moet ik maar afwachten of het mij lukt op die tijd, anders wordt het natuurlijk weer weken later. Ik zit dan al bijna 4 weken met een fiets waar ik niet op kan fietsen.
Bijzonder slechte service tot nu toe.

De oplossing

Dhr. Morstert zou als klanttevredenheidsmanager vandaag nog een fiets uit het magazijn moeten trekken en hem persoonlijk komen bezorgen. Dat zou pas service zijn. Het is tenslotte niet mijn schuld dat ze een verkeerde fiets bezorgen. Benzine geld voor het gebruik van mijn auto zou ook op z'n plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    E.L. Bijlhout
    Datum
    Update, moest bellen om afspraak te bevestigen.. nu komen ze de 26-07-18, Ik zei dat ik niet beter wist dan 30-07-2018, maar bij haar stond echt 26-07. Zelfs de agenda kunnen ze niet op orde houden, dus maar een andere afspraak die ik had op die dag afgezegd. Als ik nu EINDELIJK mijn fiets maar krijg!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.L. Bijlhout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie gekregen. Inmiddels mijn fiets gekregen, maar nog geen sorry voor de ellende. Tot nu toe tevreden met de fiets, maar voor de service moet je zeker geen stella nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen