Opgelost door Stella Fietsen: Onbetrouwbare E-bike Verona van STELLA

Mieke van Zijp

In september 2015 bij Stella een e-bike (Verona) gekocht. In december 2015 viel de trapondersteuning weg door een constructiefout van de batterij; dit euvel is verholpen. Op 2 mei 2016 Stella gebeld omdat de trapondersteuning weer niet werkte door vocht in de display. Ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden. Pas een week later en na veel aandrang van mijn kant, kon een afspraak worden gemaakt. Ik kon mijn fiets al die tijd niet gebruiken. Display werd uiteindelijk vervangen door Stella. Na een maand zag ik alweer vocht in de nieuwe display en viel af en toe de trapondersteuning weg, op 23 augustus 2016 helemaal. Weer gebeld met Stella. Terugbelafspraak werd niet nagekomen. Uiteindelijk na veel moeite en tijd contact gehad. Ik moet nu weer een week wachten op hulp. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van de fiets. Ik vind de kwaliteit van de fiets en de service van Stella erg slecht!
IK heb geen vertrouwen meer in de fiets van Stella. Hoe is dit op te lossen?

Betrouwbare fiets en snellere service of geld terug

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw van Zijp,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om de klacht te bespreken.
    Ook via deze weg bied ik u mijn excuses aan dat u nogmaals hinder ondervind van vocht in het display.
    Daarnaast gaan wij onderzoeken hoe om deze storing voor de nabije toekomst te voorkomen is.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen
    Mieke van Zijp
    Klanttevredenheidsmanager Bas Mostert heeft mijn klacht serieus genomen. De toekomst zal uitwijzen of het probleem met vocht in de display en daardoor uitval van trapondersteuning, opgelost wordt.