Opgelost door Stella Fietsen: Onbetrouwbare fiets.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142060
Gebruiker
Fiets
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Fiets, type Nantes, model 2016. Geleverd 21 oktober 2015! Toen de fiets werd uitgeladen, werkte hij al niet. Uiteraard snel verholpen. Daarna valt hij steeds uit.
Monteur komt langs en trekt aan kabel. (telefonisch advies aan kabel te trekken).
Enz..., enz.... We worden bloednerveus van die rotfiets. JE MOETOP EEN FIETS
KUNNEN VERTROUWEN
De laatste keer, dat de monteur is geweest, heeft hij stekkertjes aan elkaar gelast.
Dit was de definitieve oplossing. Nou, mooi niet.
Inmiddels konstant zelfde klacht.
Wij willen de koop ongedaan maken en ons geld terug.

De oplossing

Wij willen de koop ongedaan maken en ons geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer J. Peeters,

    Onze afdeling klanten service heeft vandaag telefonisch contact met u gehad.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uw klacht uitvoerig besproken en zullen wij u een passende oplossing aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  2. Auteur
    Fiets
    Datum
    Door Stella is aangeboden de fiets, Nantes, model 2016, terug te
    halen voor uitvoerig technisch onderzoek. Tegelijk komt er een leenfiets. Vanzelfsprekend is het voor Stella van groot belang om
    uit te zoeken wat er mis is met (deze?) Nantesfiets. Wij gaan akkoord met deze aktie, maar hebben alle vertrouwen verloren.
    Onze stelling blijft ongewijzigd.
  3. Auteur
    Fiets
    Datum
    Stella heeft de klacht zeer serieus genomen. De fiets werd terug-
    gehaald en een leenfiets werd verstrekt.
    Onze fiets is uitgebreid gekontroleerd, diverse onderdelen zijn
    vernieuwd, met name essentiele voor de klacht.
    Onze fiets is terug, al weer uitgebreid gebruikt en is nu volkomen
    BETROUWBAAR.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen