Klacht Stella Fietsen: Ondeugdelijke fiets

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 525586
Gebruiker
Stressdooronbekendeschuld
Datum
5 reacties

Details

De klacht

onze fiets ter reparatie geweest bij een Stella servicecentrum.

Net aan het einde van de garantie ging eerst de motor en hierna de oplader kapot.
Nu net buiten de garantie heeft het display het begeven en betalen we hoge kosten voor de reparatie.
Daarbij heeft de fiets in december een "service beurt" gehad waarbij we ook remblokken hebben laten vervangen. Vandaag 2 maanden later gaf de monteur aan dat het tijd was voor een servicebeurt omdat de ketting gesmeerd moet worden en de remblokken vervangen moeten worden.

We zijn enorm teleurgesteld

De oplossing

De klacht serieus nemen en laten zien dat het niet normaal is dat de electronica van de fiets maar net 2 jaar mee kan gaan.

5 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Wagt,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent over onze service. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen, maar zijn blij dat u ons hierover informeert, zodat we het voor u kunnen oplossen!

    Ik heb uw bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Customer Care
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Wagt,

    Naar aanleiding van de gemaakte melding hebben mijn collega's u een aantal keer geprobeerd te bellen. Helaas kregen zij geen gehoor en hebben zij een voicemail bericht ingesproken.

    Uiteraard zullen mijn collega's het op een later moment nogmaals proberen, maar mocht u in de gelegenheid zijn om zelf terug te bellen dan mag dit uiteraard ook. U kunt dan bellen naar telefoonnummer 0341-252266.

    Met vriendelijke groet,

    Stefanie - Webcare
  3. Auteur
    Stressdooronbekendeschuld
    Datum
    Helaas zat ik de keren dat jullie belde in vegadering. Zojuist geprobeerd het voorgestelde nummer te bellen maar kom niet door het keuze menu heen.
    Waar moet ik op klikken om contact te krijgen?
  4. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Wagt,

    Bedankt voor uw reactie.

    U kunt dan kiezen voor keuzenummer 2.
    Mijn collega's zullen u op een later moment ook weer terug proberen te bellen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefanie - Webcare
  5. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Wagt,


    Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest betreffende uw klacht. Een collega heeft uw klacht besproken en heeft een tegemoetkoming aangeboden.

    Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten.
    U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266.

    We zijn er om u te helpen!


    Met vriendelijke groet,

    Melissa – Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stressdooronbekendeschuld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing is top. Er werd geluisterd naar mijn verhaal en ook zelf hadden ze ook al aangegeven dat eea mis was gegaan. Dus top geregeld. Er was ook beloofd dat het bedrag van 60’euro terug gestort zou worden. Helaas hebben we dat tot op heden nog niet gezien. Vandaar de status gewijzigd naar niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen