Klacht Stella Fietsen: Op 8-8 hebben we bovenstaande mail verstuurd, " klacht is, ze hebben nog steeds niet gereageerd

sad Niet opgelost
Pieter #1955

-Na het doen van telefonische melding van de klacht op 2 augustus, helaas nog geen reactie ontvangen.
Dus nogmaals hierbij de melding van de klacht; De geleverde vouwfiets voldoet totaal niet aan wat wij ervan hadden verwacht.

De 2e vakantie op rij hebben we niets gehad aan de fiets, de 1e keer geen trapondersteuning en nu hebben we hem thuisgelaten omdat de fiets niet "aan" wil. Deze klacht had zich eerder voorgedaan, een monteur is geweest en verklaart dat het euvel was verholpen. Alles doorgemeten, niets gevonden. Heel frusterend is het daarom, dat op het moment dat we wegwillen met de boot, de fiets er weer "de brui aangeeft
Deze fiets heeft ons alleen maar minstens 5 ritten naar het sevicepunt in Leeuwarden en veel ergernis gekost.
Zoals telefonisch aangegeven is het vertrouwen in deze fiets volledig weg. Het liefst willen wij dan ook, dat de fiets terug genomen wordt en we ons geld terugkrijgen.
Ik hoop na dit bericht nu wel een reactie te krijgen!!!!

Dat wij serieus genomen worden en een antwoord op onze klachten krijgen!

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Kooistra,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw vertrouwen in uw Stella fiets verdwenen is. Dit willen we natuurlijk graag op een goede en passende manier oplossen met u.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de juiste afdeling. Zij streven er naar om hierover binnen 16 werkuren contact met u op te nemen.

Marjon, Customer Care

Pieter #1955
Er wordt mij steeds toegezegd dat ze contact opnemen om de klacht te bespreken. Vanaf 8 augustus tot heden na telefonisch contact, vervolgens via de mail en daarna via Klachtencompas totaal 5 x. Helaas tot nu toe geen reactie!!! Een bedroevende ervaring met Stella!!

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?