Klacht Stella Fietsen: Personeel komt gehaast over

Ecola

Vandaag (zaterdag 20 augustus) zijn wij bij Stella Nunspeet geweest, prachtig pand, assortiment wordt goed geshowd, alle modellen mogen worden uitgeprobeerd, goed oefenterrein en de koffie staat klaar. Maa helaas komt het personeel zeer gehaast over en neemt weinig tijd voor de klant. Wij hebben vandaag twee fietsen besteld maar houden een ontevreden gevoel over inplaats van een blij, dit komt doordat de verkoper meer met zijn omgeving bezig was dan met ons. Als wij een vraag stelde hadden we niet de indruk dat er oprecht geluisterd werd, de verkoper keek als het ware langs ons heen. Dit vind ik zeer jammer aangezien je wel producten afneemt. Desondanks kijken we wel uit naar de levering van onze aankoop, maar het blijft een beetje jammer.

Ik zou hier niet direct een oplossing in kunnen geven en wil ook niet van de aankoop af maar het voelt gewoon niet lekker.

Stella Fietsen
    Geachte familie Post,

Na aanleiding van uw klacht heeft onze adviseur telefonisch contact met u opgenomen.
    Tijdens dit gesprek heeft hij u uitleg gegeven over de situatie en om zo uw 'ontevreden' gevoel weg te nemen.

Via deze weg wens ik u alvast vele fijne kilometers op uw aanstaande elektrische fietsen.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager.