Klacht Stella Fietsen: Ratelen

Klachtnummer
# 118933
Gebruiker
M.Bosman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn Modena fiets "ratelt" af en toe.Dit is natuurlijk heel irritant.
Heb gelijk de mail verstuurd,hoor daar niets op.Tweede keer weer een mail met grote letters "HERINNERING " erop. Nog geen minuut later een mail van Stella,ze komen 22 juli. Bellen me nog voor de tijd. Ben benieuwd of het opgelost wordt.
Over mijn vraag wanneer mijn bestelde herenfiets geleverd gaat worden kreeg ik geen antwoord.
Mensen van Stella fietsen,mijn advies; doe iets meer aan service en maak je afspraken eerder en beter.
Jullie hebben prachtige fietsen voor een leuke prijs ,maar de rest ......

De oplossing

Bericht over de levering en oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw Vree,

    Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad.
    Wij zullen op korte termijn uw fiets van service voor zien en de nieuwe fiets leveren.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw Vree,

    Fijn om te horen dat u beide positief zijn in het gebruik van uw elektrische fietsen.
    Zoals besproken zullen wij in de maand februari de 1e servicebeurt aan beide fietsen uitvoeren.

    Wij wensen u via deze weg dan ook veel fietsplezier.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen