Opgelost door Stella Fietsen: Rommel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 443431
Gebruiker
Toineroijackers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Komen afspraken niet na, zouden contact opnemen is niet gebeurt,2 nieuwe vicenca gekocht bij aflevering 1 fiets al kapot
En de 2e na 3 dagen al helemaal kapot.
Ben mandemakers doet het beter.

De oplossing

Afspraken nakomen ,wat ze beloven nakomen

4 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Roijackers,

    Uw bericht is direct toegevoegd aan de openstaande melding voor deze afdeling. Zij doen hun uiterste best om alle meldingen zo spoedig mogelijk op te pakken en hierover contact met u op te nemen. U kunt erop vertrouwen dat u hier zo spoedig mogelijk en reactie op ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Stefanie, Customer Care
  2. Auteur
    Toineroijackers
    Datum
    Dat contact opnemen ken ik wel van jullie, zal rond e kerst zijn denk ik zo.
    Aan mijn hoela jullie en contact opnemen gewoon een lachertje.
  3. Auteur
    Toineroijackers
    Datum
    Dat contact opnemen ken ik wel van jullie, zal rond e kerst zijn denk ik zo.
    Aan mijn hoela jullie en contact opnemen gewoon een lachertje.
  4. Auteur
    Toineroijackers
    Datum
    Na dat ze inderdaad de afspraken en de geplande levering niet correct was zijn wij er toch met stella uitgekomen het verdiend geen schoonheids prijs maar wij kunnen er mee leven.
    Als die fietsen nu doen wat ze beloven zijn wij ook weer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toineroijackers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben goed gehandeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen