Opgelost door Stella Fietsen: Service op Texel

Hedy

Ik heb mijn fiets gekocht op mijnt huisadres in Leiden nu 8 maanden geleden.
Bij aankoop nadrukkelijk gevraagd naar service op Texel aangezien hij bestemd is voor gebruik bij ons vakantiehuis op Texel.
Geen enkel probleem volgens verkoper.
Na nog geen 100 km gereden te hebben valt de ondersteuning al uit als er slechts 40 km op gemiddelde ondersteuning gefietst wordt.
Direct fabriek gebeld voor service afspraak.
Tot mijn grote verbazing blijkt er nu geen service op Texel verleend te worden.
Is dit een verkooptruc geweest? Worden er ook geen fietsen verkocht op Texel?
Ik voel me absoluut belazerd en voor een sorry alleen koop ik niets.

Ik zou graag willen dat er een monteur naar Texel komt om mijn klacht te verhelpen

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Weijtens,Graag zou ik telefonisch met u in contact komen om deze zaak met u door te spreken. Er is zeker wel een mogelijkheid om klanten die de fiets op Texel hebben staan, te helpen en daarover zou ik u graag willen spreken.Ik heb u zojuist geprobeerd te bereiken op het door u doorgegeven telefoonnummer, maar kon u helaas niet te pakken krijgen. Zou u mij zo spoedig mogelijk willen contacteren op het bekende telefoonnummer. Ik heb een mogelijkheid om u op zeer korte termijn te helpen.Alvast vriendelijk dank.Met vriendelijke groet,Bernadette Niebeek
    Team Stella
    Stella Fietsen
    Geachte mevrouw WeijtensAllereerst hartelijk dank voor de snelle reactie van u.Wij zullen u zoals met u besproken is onze afspraken nakomen. En daar bij de service aan uw elektrische fiets gaan uitvoeren.Met vriendelijke groet,Bernadette Niebeek
    Team Stella
    Hedy
    Nadat de fiets terug was in Leiden werd het probleem heel snel opgelost!

Hedy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?