Klacht Stella Fietsen: Service

Klachtnummer
# 168922
Gebruiker
Toineroijackers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

S,maandags gebeld dinsdag fiets gerepareerd,is voor Stella een goeie service alleen jammer dat er nogal eens wat aan makeert. Maar ze proberen het goed op te lossen
Tot heden toe een tevreden klant

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Toineroijackers
    Datum
    Tevreden klant is langzaam om aan het slaan naar een ontevreden klant,div. malen aangegeven dat de fietsen en de ACCU niet in orde zijn zouden mij terug bellen over de gang van zaken ene Joost moeten nu nog bellen ben helemaal klaar met die Stella fietsen
    Zou graag mijn geld terug willen koop ik ergens anders wel goede fietsen
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Roijackers,

    Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uitvoerig uw klacht besproken.

    U heeft zoals later aangegeven dit gesprek als positief ervaren.

    Wij gaan ervanuit u naar tevredenheid te hebben geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen