Opgelost door Stella Fietsen: Slecht bereik baar ,en geen antwoord op mails

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 533647
Gebruiker
Visser
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een mail gestuurd naar Stella, over de actieradius van mijn accu ,op aan raden van de monteur kan je veel verder mee fietsen zij hij. 150 tot 180 km,maar houd het maar op 150 werd er gezegd .Ben nu aan mijn derde accu bezig, de accu's kosten 799 euro, kom niet verder dan 79 km ,en in de laagste ondersteuning, ik heb 9 ondersteuningen ,maar dat durf ik hem geen eens op te zetten, heb een mail gestuurd,,maar krijg geen antwoord, het liefst krijg ik mijn geld terug ,heb de fietsen nu 8 maanden,ze laten je bas,,,,,,,,n

De oplossing

Ik wil dat ik voor die prijs 799 euro, een product krijg ,wat ze zeggen 150 tot 180 km ,anders gewoon mijn geld terug ,het zelfde geld voor de accu van mijn vrouw ook 799 euro, zelfde probleem, we hebben spijt van de koop van de fietsen

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Van Elswijk,

    Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Stella. We vinden het jammer om te moeten lezen dat u niet de gewenste actieradius haalt met de accu's. We hebben uw e-mailbericht ontvangen en deze is in behandeling bij de juiste afdeling. U kunt in de loop van komende week een reactie op uw e-mailbericht verwachten.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Webcare
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Elswijk,


    Inmiddels heeft u per e-mail contact gehad met een collega van de Technische afdeling.
    Daarin is besproken om de fiets 30-4 op te halen ter reparatie en een leenfiets achter te laten.

    Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is.
    Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266.

    We zijn er om u te helpen!


    Met vriendelijke groet,

    Melissa – Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij dat er naar gekeken word,en dat ze de fiets op halen voor onderzoek en ik hoop dat er een oplossing voor komt,voor als nog wachten we af. Op 30 april word de fiets opgehaald, is mij beloofd, we wachten af of dat ook gebeurt en wat er aan de fiets gedaan word, we zijn tot nog toe tevreden met de belofte, verder afwachten nog
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen