Klacht Stella Fietsen: Slecht product.

Klachtnummer
# 174321
Gebruiker
Tama
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb begin 2016 een outlet-(e) fiets gekocht.
Er zitten wat beschadigingen op.
Voor de rest gelden de zelfde garantie voorwaarden.
Na een tijdje ging de acculader kapot.
Kan gebeuren er word een nieuwe opgestuurd.
Vervolgens kom ik er achter dat de fiets 9 ondersteunings standen heeft maar hij maat tot 5 gaat.( 6 en hoger is het zelfde als 5).
Na 3 bezoekjes probleem opgelost.
Nu valt de diplay weg als moter iets moet leveren.
Weer een afspraak gemaakt moet nu 10 dagen wachten.
Spijt van aankoop.
Heb voorstel gedaan om fiets terug te geven en gedeelte aankoopbedrag terug te ontvangen, dat deed men niet.
Ben bang dat ik nog veel " contact" zal hebben tot dat de garantietermijn verloopt.
Vevelend is dat je ieder keer moet wachten zonder de fiets kunt gebruiken.

Gewenste oplossing

Fiets terug, geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte S. Tama,

    Na aanleiding van uw klacht heeft u een servicemonteur ontvangen.
    Deze heeft uw fiets geïnspecteerd en de storing verholpen.
    Wij wensen u dan ook vele fijne kilometers.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen