Klacht Stella Fietsen: Slechte service als je de fiets eenmaal hebt!

Fb

Slechte service bij aflevering en dit achteraf niet oplossen.

Wij zijn in de Stella winkel geweest en hier besloten een mama fiets aan te schaffen. Hierbij direct aangegeven dat ik een yepp zitje erbij wou. Dit was geen probleem. Omdat de medewerker aangaf dat de kleur niet in het systeem stond maar dit wel mogelijk was heb ik na het bestellen nog met de klantenservice gebeld. Deze bevestigen dat het goed zou komen.

Bij het afleveren kreeg ik een ander merk zitje. Direct gebeld en aangegeven dat we dit niet besteld hadden. Ze konden hem niet leveren want ze hadden deze zitjes helemaal niet meer.

Als oplossing kon ik een andere kleur krijgen, maar moest deze wel zelf ophalen uit joure.

De volgende dag besefde ik mij dat ik dit zitje niet wou. Weer gebeld. Er viel niets te regelen, want ik was akkoord gegaan met de oplossing. Zelfs het terug sturen van het zitje was niet mogelijk.

Uiteindelijk heb ik de hoop maar opgegeven en zelf extra kosten gemaakt voor het juiste zitje.

Nu na 4 maanden doet de ondersteuning het niet meer.. kijk nu al op om weer met deze slechte klantenservice contact op te moeten nemen.

Mijn volgende fiets zal in ieder geval geen Stella worden.

Ik verwacht inmiddels niets meer. Het zal ze prijzen als ze hun klanten en de klachten serieus nemen.

Fb
    Vandaag 3-9-2020 gebeld. Om bij mij thuis te komen is er pas op zn vroegst 16-9-2020 ruimte. Als ik hem daar zelf kan brengen 11-9-2020. Wederom weer een geweldige service! Wat heb ik een spijt van deze aankoop! Dat ze klanten zo lang laten wachten!!

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb deze neergelegd bij de betreffende afdeling om te bekijken wat we hierin voor u kunnen betekenen.
    Zij streven er naar binnen 2-3 werkdagen contact met u op te nemen hierover.

Mocht u in de tussentijd nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266.

Fb
    Ik heb nog niets van jullie vernomen. Wel werd ik vandaag gebeld dat er een plek vrij gekomen is op de 15e. Echter zijn wij nu niet thuis. Jullie hebben eenzijdig de afspraak gewijzigd zonder eerst te controleren of het de klant ook past! Nu krijg ik te horen dat ik pas de 22e kan. Mijn afspraak van de 17e is komen te vervallen..

Wat een waardeloze service hebben jullie! Ik ben diep teleurgesteld!!

Bedankt voor uw bericht.

Er staat voor morgen nog een afspraak in tussen 13:00-16:00 uur dat er een monteur komt.
    De afspraak is, vanwege een hoge prioriteit, eerder ingepland door de planning. Wanneer er een uitvaller is, wordt diegene die op deze prioriteitlijst staan, op de betreffende plek ingepland.
    Mocht dit echter niet goed uitkomen, dan moet de afspraak verzet worden.
    Graag verneem ik van u of de afspraak morgen door kan gaan.

Geachte heer/mevrouw Verwer,

Inmiddels is er contact geweest met u over de afspraak.
    Aanstaande donderdag komt er alsnog een monteur naar u toe.

Ik vertrouw erop dat het goed wordt opgelost.

Mocht u in de tussentijd nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.

Fb
Nog geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?