Klacht Stella Fietsen: Slechte service en monteurs
Details
De klacht
Een Stella fiore gekocht voor 1800 euro incl. Fietstoel en accu upgrade. Vanaf dag 1 vaker bij de monteur geweest dan er op gefietst te hebben. Stella heeft het telkens over geluidjes die bij de fiets horen en als we dan een monteur eisen dan blijkt hij een hele lijst te vinden aan dingen die slecht zijn.. nu na een hoop zeuren een nieuwe fiets gevraagd en die word als het goed is binnenkort uitgeleverd maar ben ontzettend teleurgesteld dat we zelf eerst moeten schreeuwen voor we geholpen worden en serieus genomen worden.Na elke service afspraak was er nog meer aan de hand of weer nieuwe dingen en elke keer weer vet lang wachten.
De oplossing
Een degelijke compensatie voor de tijd die we nu kwijt zijn aan service en niet kunnen fietsen en het feit dat we niet gewoon serieus worden genomen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.