Klacht Stella Fietsen: Slechte service en monteurs

DauphineMoes

Een Stella fiore gekocht voor 1800 euro incl. Fietstoel en accu upgrade. Vanaf dag 1 vaker bij de monteur geweest dan er op gefietst te hebben. Stella heeft het telkens over geluidjes die bij de fiets horen en als we dan een monteur eisen dan blijkt hij een hele lijst te vinden aan dingen die slecht zijn.. nu na een hoop zeuren een nieuwe fiets gevraagd en die word als het goed is binnenkort uitgeleverd maar ben ontzettend teleurgesteld dat we zelf eerst moeten schreeuwen voor we geholpen worden en serieus genomen worden.
Na elke service afspraak was er nog meer aan de hand of weer nieuwe dingen en elke keer weer vet lang wachten.

Een degelijke compensatie voor de tijd die we nu kwijt zijn aan service en niet kunnen fietsen en het feit dat we niet gewoon serieus worden genomen.

Stella Fietsen
    Beste DauphineMoes,

Allereerst wil ik beginnen met het aanbieden van onze welgemeende excuses.

Helaas heeft u geen plezier gehad van uw fiets vandaar dat wij de afspraak hebben gemaakt om de fiets te vervangen voor een geheel nieuw exemplaar.

Uiteraard zullen wij dit ook intern bespreken want het is niet de bedoeling dat u eerst moet schreeuwen alvorens u serieus word genomen.

Ondanks alles wensen wij u via deze weg alvast vele fijne en zorgeloze kilometers toe.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager

DauphineMoes
Ik wil contact over de manier van service en een oplossing voor de ellende van afgelopen weken

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?