Klacht Stella Fietsen: Slechte service en monteurs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315364
Gebruiker
DauphineMoes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een Stella fiore gekocht voor 1800 euro incl. Fietstoel en accu upgrade. Vanaf dag 1 vaker bij de monteur geweest dan er op gefietst te hebben. Stella heeft het telkens over geluidjes die bij de fiets horen en als we dan een monteur eisen dan blijkt hij een hele lijst te vinden aan dingen die slecht zijn.. nu na een hoop zeuren een nieuwe fiets gevraagd en die word als het goed is binnenkort uitgeleverd maar ben ontzettend teleurgesteld dat we zelf eerst moeten schreeuwen voor we geholpen worden en serieus genomen worden.
Na elke service afspraak was er nog meer aan de hand of weer nieuwe dingen en elke keer weer vet lang wachten.

De oplossing

Een degelijke compensatie voor de tijd die we nu kwijt zijn aan service en niet kunnen fietsen en het feit dat we niet gewoon serieus worden genomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste DauphineMoes,

    Allereerst wil ik beginnen met het aanbieden van onze welgemeende excuses.

    Helaas heeft u geen plezier gehad van uw fiets vandaar dat wij de afspraak hebben gemaakt om de fiets te vervangen voor een geheel nieuw exemplaar.

    Uiteraard zullen wij dit ook intern bespreken want het is niet de bedoeling dat u eerst moet schreeuwen alvorens u serieus word genomen.

    Ondanks alles wensen wij u via deze weg alvast vele fijne en zorgeloze kilometers toe.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DauphineMoes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil contact over de manier van service en een oplossing voor de ellende van afgelopen weken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen