Opgelost door Stella Fietsen: Slechte service en niet klantvriendelijk

sad Opgelost
Molletje

Tijdens het fietsen stopt de fiets ermee..
Het display zou volgens de monteur stuk zijn...fiets moet mee.
Dit is de tweede fiets in nog geen 7 mnd.
Leen fiets gekregen...joeppie je kon er 100 meter mee fietsen en toen accu leeg...je kan hem maar 5 min opladen.
Ik heb een dure fiets gekocht omdat ik afhankelijk ben ervan.
Nu boren ze ook nog me vakantie door me neus omdat volgens zeggen de fiets niet optijd terug zou komen.

Wij willen ons geld terug van Stella.....

Ik wil van onze 2 fietsen af....wij willen nooit meer een stella fiets

Geachte heer/mevrouw Mol,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is geweest met Stella. We kijken graag met u mee naar een passende oplossing!

Uw bericht hebben wij direct doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij nemen hier nog contact met u over op om dit verder te bespreken.

Neemt u bij vragen gerust telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0341-252266.

Geachte heer/mevrouw Mol,

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
    Hierin is samen besproken dat wij u morgen 14-02 terug zullen bellen om dit verder te bespreken en op te pakken.

Laat het ons gerust weten als u in de tussentijd nog vragen heeft.

Geachte heer/mevrouw Mol,

Na veel inzet van beide kanten is het dan uiteindelijk gelukt om het probleem op te lossen.
    Uiteraard hebben wij ook een compensatie met u besproken, dit zullen wij nog schriftelijk aan u bevestigen door middel van een e-mailbericht.

Via deze weg wensen wij u vele en vooral zorgeloze kilometers toe.

Molletje
Eerste oplossing was een leenfiets( was alleen te op te laden) 2de oplossing was met spoed een monteur aan huis

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?