Klacht Stella Fietsen: slechte service en slechte fiets die prijs niet waard is

JcJ

inruil van e-bike bleek lokkertje als wij een leuke prijs voor de inruil wilden hebben moesten we hem maar op Marktplaats zetten volgens de verkoper in Ridderkerk. Bij afleveren zat er niet de juiste zadeltas bij die wij hadden besteld. Ook bleek de accu vanaf het begin af aan niet langer te ondersteunen dan 15 minuten op de middelste stand. Na klacht zouden ze drie weken later een monteur sturen. Verder zijn allebei de fietsen rammelkasten. Alles rammelt onderweg. Instructie boekje zat ook niet bij de aflevering van de fietsen(Livorno)

Slechte fiets.

Nieuwe accu

JcJ

monteur kon niets verkeerds vinden buiten dat de sensor wat ver weg zat. Accu was volgens monteur goed na doormeten.
    Waarom de fiets niet ondersteunde na 10 minuten was voor hem een raadsel.
    Dat ik met de accu van mijn vrouw haar fiets geen last had en wel ondersteuning had, was toeval volgens de monteur.

Stella Fietsen
    Beste JcJ,

Het is inderdaad een raadsel waarom de fiets na 10 minuten geen ondersteuning meer gaf.
    Onze collega heeft de accu doorgemeten en hierin zijn geen foutcodes naar boven gekomen, verder heeft hij wel de sensor aangepast en ik begreep dat het euvel nu opgelost moet zijn.

Ondanks alles wensen wij u vele fijne kilometers toe.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager

JcJ
de sensor zou niet goed hebben gestaan. Toen ik echter de accu van mijn vrouw nam en die op de fiets deed, waren er geen uitvallen van de ondersteuning en bleef de fiets van begin tot eind ondersteunen. Volgens de monteur had hij mijn accu doorgemeten en er was niets mis mee. Hij vertelde dat hij zeker 10 minuten had gefietst na de reparatie, maar buren hadden gezien dat hij direct uit de auto naar mijn huis was gelopen dus niets gefietst. Nu nog steeds weinig ondersteuning. Vind het nog steeds een waardeloze fiets voor zoveel geld

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?