Klacht Stella Fietsen: slechte service en slechte fiets die prijs niet waard is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 310364
Gebruiker
JcJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht


inruil van e-bike bleek lokkertje als wij een leuke prijs voor de inruil wilden hebben moesten we hem maar op Marktplaats zetten volgens de verkoper in Ridderkerk. Bij afleveren zat er niet de juiste zadeltas bij die wij hadden besteld. Ook bleek de accu vanaf het begin af aan niet langer te ondersteunen dan 15 minuten op de middelste stand. Na klacht zouden ze drie weken later een monteur sturen. Verder zijn allebei de fietsen rammelkasten. Alles rammelt onderweg. Instructie boekje zat ook niet bij de aflevering van de fietsen(Livorno)

Slechte fiets.

De oplossing

Nieuwe accu

2 reacties

  1. Auteur
    JcJ
    Datum

    monteur kon niets verkeerds vinden buiten dat de sensor wat ver weg zat. Accu was volgens monteur goed na doormeten.
    Waarom de fiets niet ondersteunde na 10 minuten was voor hem een raadsel.
    Dat ik met de accu van mijn vrouw haar fiets geen last had en wel ondersteuning had, was toeval volgens de monteur.

  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste JcJ,

    Het is inderdaad een raadsel waarom de fiets na 10 minuten geen ondersteuning meer gaf.
    Onze collega heeft de accu doorgemeten en hierin zijn geen foutcodes naar boven gekomen, verder heeft hij wel de sensor aangepast en ik begreep dat het euvel nu opgelost moet zijn.

    Ondanks alles wensen wij u vele fijne kilometers toe.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JcJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
de sensor zou niet goed hebben gestaan. Toen ik echter de accu van mijn vrouw nam en die op de fiets deed, waren er geen uitvallen van de ondersteuning en bleef de fiets van begin tot eind ondersteunen. Volgens de monteur had hij mijn accu doorgemeten en er was niets mis mee. Hij vertelde dat hij zeker 10 minuten had gefietst na de reparatie, maar buren hadden gezien dat hij direct uit de auto naar mijn huis was gelopen dus niets gefietst. Nu nog steeds weinig ondersteuning. Vind het nog steeds een waardeloze fiets voor zoveel geld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen