Klacht Stella Fietsen: Slechte service

Klachtnummer
# 478185
Gebruiker
Gebruiker1555359032
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- service aan huis duurt minimaal een week (ook bij iets eenvoudigs als een lekke band)
- Maken afspraak voor service aan huis is zeer inflexibel, je moet maar de tijd en dag accepteren die zij voor je bedenken. Hierdoor kan mijn fiets pas 3 weken na het eerste contact worden gemaakt!!!!!!
- Een onderhoudsbeurt afspreken kan alleen in het laagseizoen (okt-maart)
Als ik dit van te voren had geweten had ik een ander merk, via de fietsenmaker gekocht

De oplossing

Eerder een afspraak om mijn fiets te repareren!

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuggeleijn,


    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de nazorg.
    Ik heb uw klacht neergelegd bij de betreffende afdeling om te bekijken wat we hierin kunnen betekenen.
    Zij streven er naar binnen 3-5 werkdagen contact met u op te nemen.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben hierover, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Customer Care

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen