Opgelost door Stella Fietsen: slechte servise

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 269449
Gebruiker
Binnenvaart
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 12-5-2016 heb 2 fietsen gekocht bij stella waarvan er een op een maandag in elkaar gezet is daar moeten ze regelmatig voor langs komen de eerste keer was het 10 dagen daarop was het winter was het acceptabel nu is het al 16 dagen en dat als wij vakantie hebben met het oog op de toekomst word dit alleen maar langer daar ze steeds meer fietsen verkopen en niet genoeg monteurs hebben

Gewenste oplossing

geen er is geen redde meer aan mogelijk
Geboden oplossing
fietsenmaker op dorp heeft de fiets gerepareerd met dien verstanden dat wij daar een nieuwe ebaik gekocht hebben
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen