Klacht Stella Fietsen: slechte velg

johanna

Ik heb een Stella Milano fiets. in december hoorde ik een soort aanslepend geluid wat afkomstig was van mijn achterwiel. Het bleek dat er 2 spaken zomaar uit de velg kwamen.
Er zaten 2 gaatjes in de velg. De fiets is 3 jaar oud. De monteur die na een week kwam
pakte een spaak vast en die trok hij er ook zo maar uit. hij vond dat ook wel raar. Er zat niets anders op dan een nieuw wiel erin te zetten. Deze moest ik wel helemaal betalen, terwijl ik 5 jaar garantie heb. Er werd gezegd dat ik maar twee jaar garantie had. Maar van een fiets van 3 jaar oud mag je toch wel verwachten dat de wielen langer meegaan dan 3 jaar. Er is ook nog zoiets als een verwachte levensduur. Ik heb 230,- moeten betalen voor een nieuw wiel en een nieuwe band . Ik heb een mail naar Stella gestuurd en daar is na 3 weken nog niet op geantwoord. Terwijl ik ze ook nog een keer aan de lijn gehad heb. Ik vroeg toen waarom ik nog geen antwoord had. Het bleek dat degene die de mail beantwoordt niet aanwezig was.

Een tegemoetkoming in de kosten van 230,-

Stella Fietsen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Niet van Stella gehoord

johanna

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?