Klacht Stella Fietsen: Slechte voorlichting, nog slechtere service.

Klachtnummer
# 458094
Gebruiker
E.T.M. Oprins
Datum
1 reactie

Details

De klacht

24 juni Stella fiets opgehaald in Breda. Hiervoor teruggereden van vakantie Limburg. Weinig of geen uitleg ivm drukte in de showroom. ‘s Avonds gaan fietsen, geen ondersteuning. De volgende dag op terugweg naar Limburg langs Stella Tilburg gereden. Display stond op efficiënt. Omgezet naar sport. Dat zou helpen. In Limburg aangekomen hetzelfde probleem. Nog steeds niet opgelost na 4 keer contact met Stella. In laatste gesprek zei monteur dat ik verkeerd display heb. Dat geeft storing. Voor het weekend kan dit niet meer verholpen worden!! Heb nu besloten dat ik beide Stellafietsen ga retourneren. Maandag lever ik ze in. Ook die van mijn vrouw. Heb geen vertrouwen meer in deze firma.

De oplossing

Fietsen terugnemen en geld retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    E.T.M. Oprins
    Datum
    Nog steeds geen oplossing.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen