Klacht Stella Fietsen: Spijt van deze enorme miskoop

mooiweer fietsers

In september 2015 Stella fietsen gekocht. Samen met mijn schoonouders..... dus 4 van deze Stella fietsen gekocht. We hebben specifiek nagevraagd of we er toch leuke toertochten mee kunnen maken want met mooi weer fietsen wij toch zeker tochten van 60 km en meer............ja er werd ons beloofd dat we zeker 80 km konden fietsen op deze accu's!!! Dit blijkt helaas bedrog want zowel wij als onze schoonouders kunnen er amper 40 km mee fietsen. En daar betaal je dan zo'n enorm bedrag voor!!!!!
Bij mijn schoonouders zijn ze al tig keer terug geweest en ook bij ons al maar er veranderd niets. De monteurs die langs komen praten in de straat van Stella.................jammer want we balen echt van deze aankoop.
Mijn eigen ouders hebben fietsen van Gazelle en zij kunnen zelfs na 3 jaar op de accu zeker 75 km fietsen!!! Nou Stella daar scoor je geen punten mee.

Volledige bedrag terug zodat we andere electrische fietsen kunnen kopen die wel de actieradius leveren die ze beloven!!

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Dekker,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met gehad.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uitvoerig uw klacht besproken.
    Zoals besproken zullen wij uw fietsen in onze werkplaats geheel inspecteren om er zeker van te zijn dat uw klacht tot het verleden zal behoren.

Anton de Boer
    Team Stella

mooiweer fietsers
    Er is telefonisch afgesproken dat we diezelfde dag (maandag 25 april 2016) zouden worden terug gebeld om een afspraak te maken voor het ophalen van onze fietsen. Tot nu toe nog geen telefoontje gehad. En dat terwijl er gezegd is dat ze ons vertrouwen terug willen winnen...................

mooiweer fietsers

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?