Klacht Stella Fietsen: Stela reageert niet meer op klacht

Gebruiker1608035209

Stella reageert niet meer op klacht dat onze 2 fietsen na 4000 km en jaarlijks onderhoud kapot en niet meer herstelbaar zijn.

De Nuvinci naven zouden kapot zijn. De monteurs in werkplaats Best die dit zeiden, gaven blijk van grote onkunde. De naven moeten beoordeeld worden en indien defect moet Stella ze vervangen op hun kosten.

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Schoofs,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u op dit moment problemen ervaart.

Wij hebben uw bericht daarom direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij nemen streven ernaar binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om te kijken naar een passende oplossing.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!

Melissa - Webcare
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Schoofs,

Er is inmiddels telefonisch contact met u geweest betreffende uw klacht. Mijn collega heeft met u besproken dat er kosteloos een onderhoudsbeurt uitgevoerd zal worden met extra aandacht.

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266.

We helpen u graag!

Melissa – Webcare

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?