Klacht Stella Fietsen: Stela reageert niet meer op klacht

Klachtnummer
# 542677
Gebruiker
Gebruiker1608035209
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Stella reageert niet meer op klacht dat onze 2 fietsen na 4000 km en jaarlijks onderhoud kapot en niet meer herstelbaar zijn.

Gewenste oplossing

De Nuvinci naven zouden kapot zijn. De monteurs in werkplaats Best die dit zeiden, gaven blijk van grote onkunde. De naven moeten beoordeeld worden en indien defect moet Stella ze vervangen op hun kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schoofs,


    Wat vervelend om te moeten lezen dat u op dit moment problemen ervaart.

    Wij hebben uw bericht daarom direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij nemen streven ernaar binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om te kijken naar een passende oplossing.

    Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Webcare
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Schoofs,


    Er is inmiddels telefonisch contact met u geweest betreffende uw klacht. Mijn collega heeft met u besproken dat er kosteloos een onderhoudsbeurt uitgevoerd zal worden met extra aandacht.

    Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266.

    We helpen u graag!


    Met vriendelijke groet,

    Melissa – Webcare

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen