Opgelost door Stella Fietsen: Stella electrische Fiets besteld type Albatros op 18 maart 2013

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26152
Gebruiker
petra touw
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Fiets besteld op 18 maart 2013, aan betaald € 100,-- belofte gekregen dat deze voor ( Goede Vrijdag) 28 maart 2013 aan huis zou worden geleverd.
Zelf gebeld op 27 mrt. met de vraag hoe laat de fiets zou worden geleverd.
Antwoord: helaas zijn de onderdelen nog niet binnen, deze komen pas eind maart !
Begin april weer gebeld, antwoord: de onderdelen zijn helaas nog niet binnen, dat
wordt eind april.
Vandaag gebeld (6 mei)vraag wanneer komt nu eens eindelijk mijn fiets?????
kreeg als antwoord helaas de ondedelen zijn nog niet binnen komen eind van deze
week. Ik ga maandag a.s. op vakantie en had gehoopt met een electrische fiets.
Ik heb geen vertrouwen meer in STELLA fietsen en ben zeer teleurgesteld !!

Gewenste oplossing

Ik wil voor het weekend de beloofde electrische fiets bij mij thuis afgeleverd !
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Schaafsma,Nogmaals excuses voor de ontstane vertraging bij de levering. Uiteraard zetten wij alles op alles om de elektrische fiets zo spoedig mogelijk te leveren. Zoals gister (vóór plaatsing van uw reactie) en vandaag reeds telefonisch met u overeengekomen, gaan wij de elektrische fiets uiteraard netjes leveren op de, met u afgesproken datum.Heeft u verder vragen, dan horen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Bernadette Niebeek
    Contactcenter Stella Fietsen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen