Klacht Stella Fietsen: Stella fietsen.........een grote ergernis en een wurgcontract rijker!

mooiweer fietsers

Daar zijn we weer.....en niet om te vertellen dat het goed gaat!! We zijn Stella echt spuugzat. Een tijdje geleden zijn er 10 spaken uit het achterwiel van mijn man geklapt. Stella is langs geweest en heeft dit gemaakt. Vervolgens kreeg mijn man een lekke band......en dan moet je dus 3 WEKEN wachten voor ze deze komen maken!! Als je een Stella fiets koopt, sluit je gelijk een wurgcontract af. Laat je nl. je band door een ander plakken dan ben je je garantie kwijt. Afgelopen donderdag is de band geplakt dus na 3 weken kunnen we eindelijk weer eens samen fietsen........ NOT!!!! Schijnbaar is er gerommeld aan de software en heeft mijn man bij 11 km per uur fietsen (hoger kwam hij niet terwijl ik 18 km per uur fietste) en stand 5 als ondersteuning GEEN ENKELE ONDERSTEUNING!
Kunnen ze weer langs komen. We zijn nu na nog geen jaar dat we op deze fietsen rijden alle ellende meer dan zat en zo langzamerhand des duivels over alles wat ze bij stella doen! WE ZIJN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!!!!!

ZAT ZAT ZAT ZIJN WE HET. We hebben deze fietsen nog geen jaar maar hebben het er helemaal mee gehad. Iedere keer de mooie woorden van Stella, de tijd die vrij moet nemen omdat ze langs komen op een tijdstip dat het eigenlijk niet kan en je hebt aangegeven welke tijd wel kan.............we zijn echt woest want de stroom van klachten stopt gewoonweg niet. Ook mijn schoonouders zijn de Stella fietsen zat. Jullie kunnen er nu dus op rekenen dat dit allemaal naar Radar, Kassa, ANWB etc gaat. Geen twijfel hier meer over.
En ja jullie zullen weer langs moeten komen om het software probleem op te lossen want mijn man krijgt nu helemaal geen ondersteuning meer.
Daarnaast zou ik als tip meegeven: luister ook eens naar je klanten want ook daar schort het nodige aan..............het is dat we netjes moeten blijven hier maar tussen de regels door zouden er niet echt hele fraaie bewoording meer staan!!!!!!!!!!

Stella Fietsen
    Geachte familie Dekker,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij getracht om telefonisch in contact met u te komen, dit helaas tot op heden zonder resultaat.
    Uiteraard zullen wij het nogmaals proberen ook kunt u mij bereiken op het voor u bekende telefoonnummer.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager